Bc. Petr Propper

Bachelor's thesis

Firemní marketing a informační technologie

Business marketing and information technology
Abstract:
Tématem této práce je internetový marketing a jeho možnosti použití. V úvodní části této práce budou popsány možnosti internetového marketingu. A následně bude po představení firmy následovat zhodnocení jejích činností na poli internetového marketingu a při nalezení slabých stránek bude navrženo řešení.
Abstract:
Topic of this theses is internet marketing and means of its use. Introduction will contain means of using internet marketing. It will be followed by introducing an existing company, and evaluating its activity in the field of internet marketing. In case of findingany weaknesses an adequate solution will be proposed.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 8. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2015
  • Supervisor: Ing. Renáta Máchová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Propper, Petr. Firemní marketing a informační technologie. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní