Firemní marketing a informační technologie – Bc. Petr Propper
Bc. Petr Propper
Bachelor's thesis
Firemní marketing a informační technologie
Business marketing and information technology
Anotácia:
Tématem této práce je internetový marketing a jeho možnosti použití. V úvodní části této práce budou popsány možnosti internetového marketingu. A následně bude po představení firmy následovat zhodnocení jejích činností na poli internetového marketingu a při nalezení slabých stránek bude navrženo řešení.Abstract:
Topic of this theses is internet marketing and means of its use. Introduction will contain means of using internet marketing. It will be followed by introducing an existing company, and evaluating its activity in the field of internet marketing. In case of findingany weaknesses an adequate solution will be proposed.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2015
- Vedúci: Ing. Renáta Máchová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Propper, Petr. Firemní marketing a informační technologie. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták