Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky – Bc. Karolína Takáčová
Bc. Karolína Takáčová
Master's thesis
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Brand value management marketing strategy
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for the practice of the selected brand in the researched area, based on the acquired theoretical knowledge and knowledge obtained through a survey focused on the marketing strategy of brand value management from the customer point of view. The theoretical part deals with marketing theory and it is intersection with brand value management. …viacAbstract:
Cieľom diplomovej práce je na základe nadobudnutých teoretických poznatkov a poznatkov získaných prostredníctvom prieskumu zameraného na marketingovú stratégiu riadenia hodnoty značky z pohľadu zákazníka, navrhnúť odporúčania pre prax vybranej značky v skúmanej oblasti. Teoretická časť sa zaoberá teóriou marketingu a jej prienikom s manažmentom hodnoty značky. Praktická časť zahŕňa výsledky dotazníka …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/w4ol2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedúci: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing a marketingová stratégia strednej školy
Andrea Andrejčáková -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil