Bc. Karolína Takáčová

Diplomová práce

Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky

Brand value management marketing strategy
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for the practice of the selected brand in the researched area, based on the acquired theoretical knowledge and knowledge obtained through a survey focused on the marketing strategy of brand value management from the customer point of view. The theoretical part deals with marketing theory and it is intersection with brand value management. …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je na základe nadobudnutých teoretických poznatkov a poznatkov získaných prostredníctvom prieskumu zameraného na marketingovú stratégiu riadenia hodnoty značky z pohľadu zákazníka, navrhnúť odporúčania pre prax vybranej značky v skúmanej oblasti. Teoretická časť sa zaoberá teóriou marketingu a jej prienikom s manažmentom hodnoty značky. Praktická časť zahŕňa výsledky dotazníka …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.