Projekt optimalizace marketingových procesů ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. s využitím prvků CRM – Bc. Zuzana EIGLOVÁ
Bc. Zuzana EIGLOVÁ
Diplomová práce
Projekt optimalizace marketingových procesů ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. s využitím prvků CRM
Project of optimalization of marketing processes in S.O.K. stavebni, s.r.o. using CRM elements integration
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na péči o zákazníky ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. V teoretické části jsou rozebrány marketingové procesy, zejména týkající se komunikace se zákazníkem, a možnosti využití Customer Relationship Managementu {--} CRM v této ko-munikaci. V analytické části je provedena SWOT analýza, analýza konkurence a analýza vnitřní a vnější komunikace firmy. V projektu je navržen …víceAbstract:
The topic of this thesis is customer care in S.O.K. stavebni, s.r.o. company. The theoretical section includes analysis of marketing processes, especially those related to the communi-cation with customers, and the possibilities of CRM implementation in this communica-tion. The analytic section comprises SWOT analysis, analysis of competition and analysis of internal and external communication of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6044
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
EIGLOVÁ, Zuzana. \textit{Projekt optimalizace marketingových procesů ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. s využitím prvků CRM}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/meruct/.
Jak správně citovat práci
EIGLOVÁ, Zuzana. Projekt optimalizace marketingových procesů ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. s využitím prvků CRM. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane