Jana Jandová
Diplomová práce
Motivace žáků v matematice
Motivation of students in mathematics
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá motivací studentů v matematice. Hlavním cílem práce je zlepšit kvalitu výuky matematiky. Teoretická část shrnuje základní poznatky o motivaci, potřebách a základních teoriích vztahujících se k motivaci. Také se zabývá hodnocením, specifiky motivace ve školním prostředí a využitím ICT v matematice. V metodologické části je popsán akční výzkum. Praktická část popisuje samotný …víceAbstract:
The master thesis deals with the motivation of students in mathematics. The main goal of this work is to improve the quality of mathematics teaching. The theoretical part summarizes the basic knowledge about motivation, needs and basic theories related to motivation. It also deals with the evaluation, the specifics of motivation in the school and the use of ICT in mathematics. The methodological part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6467
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Tomáš Komárek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro střední školy, Učitelství pro střední školy - informatika
Práce na příbuzné téma
-
Fostering learner autonomy: action research
Ivana Juříková -
Možnosti využití akčního výzkumu ke zkvalitňování motivace žáků k učení na 2. stupni základní školy
Barbora Lančová -
Motivace studentů na druhém stupni základní školy
Petra Přikrylová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva