Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů v rámci výběru destinace v cestovním ruchu – Bc. Lucie Harvánková
Bc. Lucie Harvánková
Master's thesis
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů v rámci výběru destinace v cestovním ruchu
Consumer Preferences of Chosen Group of Czech Consumers within the Selection of a Destination in Touris
Abstract:
Diplomová práce řeší téma spotřebitelských preferencí zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu. Hlavním cílem je na základě provedeného dotazníkového šetření zhodnotit postoje českých spotřebitelů ve věku od 16 do 29 let (cestovní ruch mladých dle konceptu WYSETC) v cestovním ruchu v rámci nákupního rozhodovacího procesu. V teoretické části práce jsou vymezeny základní …moreAbstract:
This diploma thesis debates the topic of consumer preferences of the selected group of Czech consumers when choosing a destination in tourism. The main objective is to evaluate on the basis of the questionnaire survey the attitudes in tourism of Czech consumers aged between 16 and 29 (youth tourism according to the WYSETC concept) as part of the purchasing decision process. The theoretical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HARVÁNKOVÁ, Lucie. \textit{Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů v rámci výběru destinace v cestovním ruchu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/mfju0h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights