Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů v rámci výběru destinace v cestovním ruchu – Bc. Lucie Harvánková
Bc. Lucie Harvánková
Master's thesis
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů v rámci výběru destinace v cestovním ruchu
Consumer Preferences of Chosen Group of Czech Consumers within the Selection of a Destination in Touris
Anotácia:
Diplomová práce řeší téma spotřebitelských preferencí zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu. Hlavním cílem je na základě provedeného dotazníkového šetření zhodnotit postoje českých spotřebitelů ve věku od 16 do 29 let (cestovní ruch mladých dle konceptu WYSETC) v cestovním ruchu v rámci nákupního rozhodovacího procesu. V teoretické části práce jsou vymezeny základní …viacAbstract:
This diploma thesis debates the topic of consumer preferences of the selected group of Czech consumers when choosing a destination in tourism. The main objective is to evaluate on the basis of the questionnaire survey the attitudes in tourism of Czech consumers aged between 16 and 29 (youth tourism according to the WYSETC concept) as part of the purchasing decision process. The theoretical part of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HARVÁNKOVÁ, Lucie. \textit{Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů v rámci výběru destinace v cestovním ruchu}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/mfju0h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím
Názov
Vložil
Vložené
Práva