Ing. Veronika Pelikánová

Bachelor's thesis

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference

Media selection criterions for advertising campaign of the company organizing special conferences
Abstract:
Práce pojednává o vhodném výběru médií na reklamní kampaň zaměřenou na odbornou konferenci Marketing Management 2011. Nejdříve zde popisuji historii a vznik médií a dále pak rozebírám podrobně všechna média, jejich výhody a nevýhody v používání všeobecně. V praktické části se věnuji již těm médiím, která jsou vhodná pro používání na reklamní kampaň pro odbornou konferenci. A dále pak posuzuji efektivnost …more
Abstract:
This work deals with an appropriate choice of a commercial campaign aimed at the professional conference of Marketing Management 2011. First of all it describes the history and the origin of media and then it analyzes all media in detail, their advantages and disadvantages in general use. In the practical part it pursues only the media that are suitable for commercial campaing and for a professional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2011
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní