Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference – Ing. Veronika Pelikánová
Ing. Veronika Pelikánová
Bachelor's thesis
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference
Media selection criterions for advertising campaign of the company organizing special conferences
Abstract:
Práce pojednává o vhodném výběru médií na reklamní kampaň zaměřenou na odbornou konferenci Marketing Management 2011. Nejdříve zde popisuji historii a vznik médií a dále pak rozebírám podrobně všechna média, jejich výhody a nevýhody v používání všeobecně. V praktické části se věnuji již těm médiím, která jsou vhodná pro používání na reklamní kampaň pro odbornou konferenci. A dále pak posuzuji efektivnost …moreAbstract:
This work deals with an appropriate choice of a commercial campaign aimed at the professional conference of Marketing Management 2011. First of all it describes the history and the origin of media and then it analyzes all media in detail, their advantages and disadvantages in general use. In the practical part it pursues only the media that are suitable for commercial campaing and for a professional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oih7i/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2011
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PELIKÁNOVÁ, Veronika. \textit{Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/mfrmy1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená -
Návrh komunikační strategie společnosti Golf Time Media s.r.o.
Dominika Rozmajzlová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Komunikační mix Solitea CDL, a.s. v kontextu employer brandingu
Carina CHIOROGLO -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek