Marketingový mix jako nástroj strategického řízení – Pavlína Mášová
Pavlína Mášová
Bachelor's thesis
Marketingový mix jako nástroj strategického řízení
Marketing Mix as a Tool of Strategic Management
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix jako nástroj strategického řízení. V první a druhé části se práce zaměřuje především na marketing, marketingový mix a strategické řízení. Popisuje zde prvky marketingového mixu, fáze a typy strategického řízení. Ve třetí části, která je více praktická hodnotím prvky marketingového mixu z hlediska strategického řízení.Abstract:
This bachelor's thesis describes Marketing mix as a Tool of Strategic Management. First and second part are focused on marketing, marketing mix and strategic management. Elements of marketing mix, phases and types of strategic management are also described here. The third part of thesis is dedicated to practical uses of theory. Elements of marketing mix from view of strategic management are discussed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/94795
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Martin Koudela
- Reader: Andrea Sikorová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÁŠOVÁ, Pavlína. \textit{Marketingový mix jako nástroj strategického řízení}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2012. Available from: https://theses.cz/id/mg3wo8/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně
Zdeňka Pluta