Marketingový mix jako nástroj strategického řízení – Pavlína Mášová
Pavlína Mášová
Bakalářská práce
Marketingový mix jako nástroj strategického řízení
Marketing Mix as a Tool of Strategic Management
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix jako nástroj strategického řízení. V první a druhé části se práce zaměřuje především na marketing, marketingový mix a strategické řízení. Popisuje zde prvky marketingového mixu, fáze a typy strategického řízení. Ve třetí části, která je více praktická hodnotím prvky marketingového mixu z hlediska strategického řízení.Abstract:
This bachelor's thesis describes Marketing mix as a Tool of Strategic Management. First and second part are focused on marketing, marketing mix and strategic management. Elements of marketing mix, phases and types of strategic management are also described here. The third part of thesis is dedicated to practical uses of theory. Elements of marketing mix from view of strategic management are discussed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/94795
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Martin Koudela
- Oponent: Andrea Sikorová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÁŠOVÁ, Pavlína. \textit{Marketingový mix jako nástroj strategického řízení}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/mg3wo8/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně
Zdeňka Pluta