Věrnostní program podnikatelského subjektu – Bc. Jana Baldová
Bc. Jana Baldová
Diplomová práce
Věrnostní program podnikatelského subjektu
The Loyalty Program of Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá integrovanou marketingovou komunikací, rozborem nástrojů komunikačního mixu s detailnějším zaměřením na věrnostní program. V praktické části je analyzován věrnostní program s názvem Klub Klokočka. Cílem diplomové práce je stanovení návrhů vhodných k revizi daného věrnostního programu. Pro dosažení cíle je realizována nereprezentativní marketingová sonda …víceAbstract:
This thesis deals with the theoretical part of an integrated marketing communications, analysis tools of communication mix with a detailed focus on the loyalty program. The practical part is analyzed loyalty program called Club Klokočka. The thesis aims to determine the appropriate proposals for the revision of the loyalty program. To achieve the objective is realized unrepresentative marketing probe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kpcoo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Anna Esina -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská -
Integrovaná marketingová komunikace ve firmě Opravy stavebních strojů David Kubelka
Kateřina Kubelková -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Environmentální marketingová komunikace jako součást strategie nového podniku
Gabriela Kovářová -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Marketingový mix vybrané firmy
Zdeňka Šotkovská