Bc. Jana Baldová
Master's thesis
Věrnostní program podnikatelského subjektu
The Loyalty Program of Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá integrovanou marketingovou komunikací, rozborem nástrojů komunikačního mixu s detailnějším zaměřením na věrnostní program. V praktické části je analyzován věrnostní program s názvem Klub Klokočka. Cílem diplomové práce je stanovení návrhů vhodných k revizi daného věrnostního programu. Pro dosažení cíle je realizována nereprezentativní marketingová sonda …moreAbstract:
This thesis deals with the theoretical part of an integrated marketing communications, analysis tools of communication mix with a detailed focus on the loyalty program. The practical part is analyzed loyalty program called Club Klokočka. The thesis aims to determine the appropriate proposals for the revision of the loyalty program. To achieve the objective is realized unrepresentative marketing probe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kpcoo/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Anna Esina -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská -
Integrovaná marketingová komunikace ve firmě Opravy stavebních strojů David Kubelka
Kateřina Kubelková -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Environmentální marketingová komunikace jako součást strategie nového podniku
Gabriela Kovářová -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Marketingový mix vybrané firmy
Zdeňka Šotkovská