Návrh na zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz – Lucie Glejdurová
Lucie Glejdurová
Bachelor's thesis
Návrh na zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz
The Proposal to Improve the Communication Tools of the Online Store Patro.cz
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o nástrojích internetového marketingu a jejich aplikací na internetový obchod. Cílem je zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz. Teoretická část je věnována základním pojmům internetového marketingu a analýze prostředí. Poté jsou charakterizovány jednotlivé nástroje internetového marketingu. V analytické části je představen e-shop Patro.cz. Následně …moreAbstract:
The bachelor thesis discusses Internet marketing tools and their possible usage on the online store. The main goal is to improve the communication tools of the online store Patro.cz. The theoretical part focuses on the basic concepts of internet marketing and environmental analysis. Last but not least, there are different internet marketing tools described in the thesis. In analytical part is introduced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GLEJDUROVÁ, Lucie. \textit{Návrh na zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/mg7f2w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Glejdurová, Lucie. Návrh na zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský