Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce – Ing. Dominika Vachtová
Ing. Dominika Vachtová
Bakalářská práce
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
The role of marketing communication in the marketing management of the cities and municipalities
Anotace:
Tato bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na prvky komunikačního mixu a problematiku marketingu měst a obcí, tedy na městský marketing. V praktické části jsem se zabývala analýzou marketingového řízení městské části Praha 4. Dále jsem uvedla doporučení pro zlepšení marketingu a komunikace Úřadu městské části Praha 4.Abstract:
This theses is focused on the theoretical elements of the communication mix and marketing problems of cities and municipalities, on the urban marketing. In the practical part I focused on the analysis of marketing management of district Prague 4. Furthermore, I mentioned recommendations for improving the marketing and communication of the Office district Prague 4.Klíčová slova
Marketing marketingová komunikace produkt public relations sponzoring veřejná správa marketingový komunikační mix městský marketing městská část úřad městské části Praha 4 reklama analýz /Marketing marketing communication product sponsorship public administration marketing communication mix city marketing district Office Prague 4 advertising analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s80uj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova