Integrace dítěte se zrakovým postižením do předškolního zařízení – Bc. Jana Janoušková
Bc. Jana Janoušková
Bachelor's thesis
Integrace dítěte se zrakovým postižením do předškolního zařízení
Integration of child with visual handicapped to the preschool establishment
Abstract:
Bakalářská práce na téma Integrace dítěte se zrakovým postižením do předškolního zařízení, se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá předškolním vzděláváním. Konkrétně rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání, spoluprácí rodičů se školou, důležitostí diagnostiky a hodnocení a vstupem dítěte do školy. Dále je zde vysvětlen pojem integrace a integrativní vzdělávání …moreAbstract:
This extended essay in bachelor degree, which is named Integration of child with visual handicapped to the preschool establishment, is consisting of a theoretical and practical part. The theoretical one dwells on preschool education, especially general training programme for preschool education, cooperation of parents and school, the importance of diagnostick, clasiffication and entrance of a child …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bl08w/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 5. 2008
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací plán - aplikace na základní škole
Dagmar Truksa Vágo -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová -
Hudebně – pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání
Kateřina Jerglová -
Ekologický výukový program pro předškolní děti – „Žížala“
Žaneta Pochopová -
Využití současné prózy pro děti v mateřské škole
Kateřina Večeřová -
Environmentální výchova pro předškolní vzdělávání v pohádkových příbězích
Marta VOJTĚCHOVÁ -
„Včelí umění“ jako inspirace pro tvůrčí aktivity v mateřské škole.
Tereza Sýkorová