Integrace dítěte se zrakovým postižením do předškolního zařízení – Bc. Jana Janoušková
Bc. Jana Janoušková
Bakalářská práce
Integrace dítěte se zrakovým postižením do předškolního zařízení
Integration of child with visual handicapped to the preschool establishment
Anotace:
Bakalářská práce na téma Integrace dítěte se zrakovým postižením do předškolního zařízení, se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá předškolním vzděláváním. Konkrétně rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání, spoluprácí rodičů se školou, důležitostí diagnostiky a hodnocení a vstupem dítěte do školy. Dále je zde vysvětlen pojem integrace a integrativní vzdělávání …víceAbstract:
This extended essay in bachelor degree, which is named Integration of child with visual handicapped to the preschool establishment, is consisting of a theoretical and practical part. The theoretical one dwells on preschool education, especially general training programme for preschool education, cooperation of parents and school, the importance of diagnostick, clasiffication and entrance of a child …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bl08w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací plán - aplikace na základní škole
Dagmar Truksa Vágo -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová -
Hudebně – pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání
Kateřina Jerglová -
Ekologický výukový program pro předškolní děti – „Žížala“
Žaneta Pochopová -
Využití současné prózy pro děti v mateřské škole
Kateřina Večeřová -
Environmentální výchova pro předškolní vzdělávání v pohádkových příbězích
Marta VOJTĚCHOVÁ -
„Včelí umění“ jako inspirace pro tvůrčí aktivity v mateřské škole.
Tereza Sýkorová