Péče o zákazníka a jeho vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku – Daniela Puldová
Daniela Puldová
Bakalářská práce
Péče o zákazníka a jeho vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku
Customer care and its influence on the competitiveness of the chosen company
Anotace:
Bakalářská práce "Péče o zákazníka a jeho vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku" se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka a jeho vlivu na soutěživé postavení podniků v dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí. V první části jsou nastíněna teoretická východiska konkurenčního prostředí a hodnoty zákazníka. Praktická část se zabývá analýzou oddělení Péče o zákazníka, Škoda Auto, a. s …víceAbstract:
Bachelor thesis "Customer care and its influence on the competitiveness of the chosen company" deals with customer satisfaction and its impact on the competitive position of businesses in today's highly competitive environment. The first part outlines the theoretical basis of the competitive environment and customer value. The practical part deals with analysis of the customer care department, Skoda …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Zveřejnit od: 9. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Puldová, Daniela. Péče o zákazníka a jeho vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Iva Botlíková -
Návrh strategie řízení péče o zákazníka pro firmu Institut zdravého životního stylu s.r.o.
Daniela Dostalíková -
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
Marina Smirnova -
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
Petra Minaříková -
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Monika Bobková -
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
Kateřina Jarošová
Název
Vložil
Vloženo
Práva