Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy – Mgr. Simona Luteránová, MPA
Mgr. Simona Luteránová, MPA
Master's thesis
Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy
The Decision-making Process when choosing a College
Abstract:
Author of this thesis focuses on the marketing research of the decision-making process when choosing a college. The aim of the research is to identify the factors that are important for high school students making their choice, as well as identification of their information sources about schools. All fundamental points for the right implementation of marketing research with emphasis on educational …moreAbstract:
Autorka sa v diplomovej práci venuje realizácii marketingového výskumu rozhodovacieho procesu pri výbere SŠ. Cieľom výskumu je identifikácia faktorov, ktoré sú pre študentov SŠ pri výbere dôležité a tiež identifikácia informačných zdrojov, ktoré študenti využívajú. V teoretickej časti sú uvedené základné východiská potrebné pre správnu realizáciu marketingového výskumu s dôrazom na marketing vysokých …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zapji/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Laura Fónadová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Spotřební chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Denisa Novotná