Kvalita poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna – Kateřina Šilerová
Kateřina Šilerová
Bakalářská práce
Kvalita poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna
Quality of Services Provided by the Spa Hotel Lanterna
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, hotelových služeb a marketingového výzkumu. Praktická část je věnována analýze hotelových služeb. Pomocí sestaveného …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with a topic of quality of services provided by the Spa hotel Lanterna. The aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate the level of current services. In the theoretical part, basic knowledge about tourism, tourism marketing, hotel services and marketing research are processed. The practical part is devoted to the analysis of the hotel services. Using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Zveřejnit od: 28. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šilerová, Kateřina. Kvalita poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová