Integrovaná marketingová komunikace VŠFS jako nástroj posílení vztahů se zákazníky – Ing. Anastasiya Zubok
Ing. Anastasiya Zubok
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace VŠFS jako nástroj posílení vztahů se zákazníky
Integrated marketing communications VŠFS as a tool to strengthen customer relationships
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje pojem integrovaná marketingové komunikace a její aplikaci v praxi. Teoretická část popisuje historii rozvoje marketingové komunikace a pojmu integrovaná marketingové komunikace, představuje hlavní teoretické základy tohoto pojmu, hlavní prostředky komunikace, popisuje vlastnosti marketingové komunikace, marketingového mixu ve vysokoškolském prostředí. Praktická část je …víceAbstract:
The thesis covers the concept of integrated marketing communication and its practical application. Theoretical part describes the history of marketing communication and the concept of integrated marketing communication, introduces the major theoretical foundation of the concept, the main means of communication, characteristics of marketing communication in services. The practical part is based on a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fnv41/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček