Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha – Bc. Monika Urbanová
Bc. Monika Urbanová
Diplomová práce
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Design of integrated marketing communication for the Prague Zoo
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl prozkoumat současnou integrovanou marketingovou komunikaci a dále navrhnout novou marketingovou kampaň pro pražskou zoo pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace. V teoretické části diplomové práce je provedena analýza aktuální odborné literatury a vědeckých článků, která se zaobírá danou problematikou. V praktické části diplomové práce je krátká analýza …víceAbstract:
This diploma thesis aims to explore the current integrated marketing communication and further design a new marketing campaign for the Prague Zoo using the tools of integrated marketing communication. The theoretical part of the thesis is an analysis of current literature and scientific articles that deal with the issue. The practical part of the thesis is a brief analysis of the current marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dre2u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček