Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty – Bc. Karel Tamme
Bc. Karel Tamme
Master's thesis
Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Marketing communication mix (campaign) for chosen products
Anotácia:
Marketingový komunikační mix zahrnuje velice široký pojem. Tato diplomová práce se snaží popsat využití těchto nástrojů marketingu při realizaci marketingové komunikační kampaně na produkt z oblasti průmyslové výroby a distribuce technických plynů společností Linde Gas a.s. V úvodu teoretické části jsou shrnuty možné směry budoucího vývoje marketingu a aktuální trendy a novinky z tohoto oboru. Vnímání …viacAbstract:
Marketing communication mix includes a very broad term. This thesis attempts to describe the use of marketing tools in the implementation of marketing communications campaigns for products from industrial manufacturing and distribution of industrial technical gases which produces company Linde Gas a.s. The introduction of the theoretical section summarizes the possible future developments and current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uwwmp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách
Simona Sumegová -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro kreativní marketingovou agenturu Share Yourself
Nikola Pozdílková -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karolína Mrázková