Analýza a implementace nejvhodnějšího nástroje na rozesílání internetového direct mailu – Jiří Nagy
Jiří Nagy
Bakalářská práce
Analýza a implementace nejvhodnějšího nástroje na rozesílání internetového direct mailu
Analysis and implementation of the most appropriate tools for sending electronic direct mail
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku přímého oslovování zákazníků pomocí přímého marketingu, konkrétně pomocí direct mailu -- přímé pošty. Primárním cílem této práce je naleznout nejvhodnější řešení pro rozesílání cílených elektronických obchodních sdělení pro menší společnost - agenturu zabývající se mediální a komunikační činností zaměřenou na cílovou skupinu vysokoškolských studentů …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the direct addressing customers with direct marketing, specifically using direct mail. The primary objective of this work is to find the best solution in sending targeted electronic commercial messages for smaller companies - agencies dealing with media and communication activities focused on the target group of university students. In the theoretical part of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65955
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Jarmila Pavlíčková
- Oponent: Oleg Svatoš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65955
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova