Ocenění společnosti DARUMA spol. s r.o. – Karin Basáková
Karin Basáková
Diplomová práce
Ocenění společnosti DARUMA spol. s r.o.
Valuation of the company DARUMA spol. s r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je ocenění společnosti Daruma spol. sr.o. prostřednictvím stanovení hraničních hodnot pro prodávajícího a kupujícího v případě, že by stávající vlastníci uvažovali o prodeji společnosti. Datum ocenění je 31. prosince 2015. První část práce se zabývá teoretickými informacemi z oblasti oceňování malých a středních podniků. Druhá část je věnována samotnému ocenění. Postupně …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is the valuation of the company Daruma spol. s r.o through determining the threshold values for the seller and buyer in the case that current owners would consider the sale of the company. The valuation date is 31st December 2015. The first part of the diploma thesis is focused on the theoretical information about valuation of small and medium enterprise. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53443
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2017
- Vedoucí: Barbora Rýdlová
- Oponent: Dalibor Loy
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53443
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík