Návrh komunikační strategie společnosti Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o. – Ondřej Chyla
Ondřej Chyla
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie společnosti Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o.
Proposal of communication strategy for Camp Counselors and Work Experience USA company.
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo navrhnout komunikační strategii společnosti Camp Counselors and Work Experience USA, a to konkrétně pro její českou pobočku. V teoretické části práce je kladen důraz na oblast marketingové komunikace, která je stěžejní pro praktickou část práce. Na základě detailní analýzy marketingového prostředí firmy byla navržena komunikační strategie společnosti.Abstract:
The aim of this diploma thesis was to design a marketing communication strategy for Camp Counselors and Work Experience company. Theoretical part is focused mainly on marketing communicaton. Practical part deals with the designed marketing communication strategy which is based on detailed situation analysis and conducted marketing research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69428
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Jan Tročil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69428
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová