Adriana Krahulcová

Bakalářská práce

Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu

Customer Care in the Company Baťa a.s. until 1945 as Inspiration for the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945, která slouží jako inspirace pro současnou firmu. V rámci řešení teoretické části práce byla provedena literární rešerše zaměřená na zkoumanou problematiku. V praktické části byla provedena analýza archivních materiálů společnosti Baťa a.s. a metodou pozorování byl vytvořen věrný obraz péče o zákazníky ve vybrané …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the customer care in the company Baťa a.s. until year 1945 as an inspiration for the selected company. Theoretical part of thesis is dealing with basic concepts related to customer care. The analytical part contains analysis of the archival documents related to customer care in the company Baťa a.s. Using observation method an image of customer care was created also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Gabriela Culík Končitíková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krahulcová, Adriana. Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe