Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu – Adriana Krahulcová
Adriana Krahulcová
Bakalářská práce
Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu
Customer Care in the Company Baťa a.s. until 1945 as Inspiration for the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945, která slouží jako inspirace pro současnou firmu. V rámci řešení teoretické části práce byla provedena literární rešerše zaměřená na zkoumanou problematiku. V praktické části byla provedena analýza archivních materiálů společnosti Baťa a.s. a metodou pozorování byl vytvořen věrný obraz péče o zákazníky ve vybrané …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the customer care in the company Baťa a.s. until year 1945 as an inspiration for the selected company. Theoretical part of thesis is dealing with basic concepts related to customer care. The analytical part contains analysis of the archival documents related to customer care in the company Baťa a.s. Using observation method an image of customer care was created also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAHULCOVÁ, Adriana. \textit{Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/mkq8lh/.
Jak správně citovat práci
Krahulcová, Adriana. Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Iva Botlíková -
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
Marina Smirnova -
Návrh strategie řízení péče o zákazníka pro firmu Institut zdravého životního stylu s.r.o.
Daniela Dostalíková -
Animační služby jako prvek rozvoje péče o zákazníky v cílové destinaci cestovního ruchu.
Michaela Koubková -
Animační služby jako prvek rozvoje péče o zákazníky v cílové destinaci cestovního ruchu.
Barbora Kroftová -
Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o.
Šárka Poláčková -
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
Petra Minaříková -
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Monika Bobková