Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop – Markéta Šťastná
Markéta Šťastná
Bakalářská práce
Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
Online Marketing and its Usage for a Particular E-shop
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové nástroje z oblasti online marketingu. Konkrétně se zabývá jejich využitím pro vybraný e-shop zaměřený na prodej šperků z pravého zlata a drahých kamenů. V teoretické části jsou popsány základní pojmy tykající se daného tématu. Nejprve je charakterizováno elektronické podnikání, online marketing a následně jsou v práci definovány jednotlivé online marketingové …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on marketing tools in the field of online marketing. Specifically, it deals with its use for a selected e-shop focused on the sale of jewellery made of real gold and precious stones. The theoretical part describes the basic concepts related to the topic. First, e-business, online marketing is characterized and then the work defines the individual online marketing tools. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šťastná, Markéta. Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová