Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka – Bc. Kateřina KLEMENTOVÁ
Bc. Kateřina KLEMENTOVÁ
Master's thesis
Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka
Branded products on a czech market-czech consumer and brand
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, co znamenají pro mladé lidi (digitální domorodce) značky. Zda je upřednostňují oproti neznačkovému zboží, jaké je jejich spotřebitelské chování a na základě čeho se při nákupu rozhodují, co je ovlivňuje. Veškeré pojmy související s tímto tématem jsou představeny v teoretické části. Práce dále představuje nová média, zejména sociální sítě. Právě tyto prostředky komunikace …moreAbstract:
The thesis aims to find out what does the term brand (product) mean for young people (di-gital natives). If they prefer a branded product to no-branded, what is their consumer beha-vior like and what affects their buying decision. All terms related to this theme are presen-ted in the theoretical part. The thesis also presents new media, especially social networks. Exactly these means of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18396
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLEMENTOVÁ, Kateřina. \textit{Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ml6dae/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLEMENTOVÁ, Kateřina. Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová -
Strategie komunikace pro digitální tvůrce v oblasti gastronomie
Miluše Ramešová -
Digitální adopce v nákupním chování spotřebitelů
Veronika Švecová -
Poskytování digitálního obsahu a digitálních služeb spotřebitelům
Štěpán Richter