Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka – Bc. Kateřina KLEMENTOVÁ
Bc. Kateřina KLEMENTOVÁ
Master's thesis
Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka
Branded products on a czech market-czech consumer and brand
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zjistit, co znamenají pro mladé lidi (digitální domorodce) značky. Zda je upřednostňují oproti neznačkovému zboží, jaké je jejich spotřebitelské chování a na základě čeho se při nákupu rozhodují, co je ovlivňuje. Veškeré pojmy související s tímto tématem jsou představeny v teoretické části. Práce dále představuje nová média, zejména sociální sítě. Právě tyto prostředky komunikace …viacAbstract:
The thesis aims to find out what does the term brand (product) mean for young people (di-gital natives). If they prefer a branded product to no-branded, what is their consumer beha-vior like and what affects their buying decision. All terms related to this theme are presen-ted in the theoretical part. The thesis also presents new media, especially social networks. Exactly these means of communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18396
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLEMENTOVÁ, Kateřina. \textit{Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ml6dae/.
Jak správně citovat práci
KLEMENTOVÁ, Kateřina. Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová -
Strategie komunikace pro digitální tvůrce v oblasti gastronomie
Miluše Ramešová -
Digitální adopce v nákupním chování spotřebitelů
Veronika Švecová -
Poskytování digitálního obsahu a digitálních služeb spotřebitelům
Štěpán Richter