Vykazování a ověřování udržitelnosti – Adéla Fassmannová
Adéla Fassmannová
Diplomová práce
Vykazování a ověřování udržitelnosti
Sustainability reporting and assurance
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy reportingu o udržitelném rozvoji a jeho vztahu k faktorům ESG (environmentálním, sociálním a správním) u stanoveného vzorku firem, které byly vybrány na základě kritérií Směrnice Evropské Unie o zprávách o udržitelnosti (Corporate Sustainability Reporting Directive). Do obsahové analýzy byly vybrány ty společnosti, které pro vykazování o udržitelném rozvoji …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyse sustainability reporting and its relationship to ESG (environmental, social and governance) factors on a sample of companies selected based on Corporate Sustainability Reporting Directive’s criteria. The companies selected for the content analysis were those that use the Global Reporting Initiative as their main conceptual framework for sustainability reporting. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90596
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: Petr Vácha
- Oponent: Jiří Pelák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90596
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Factors that affect corporate performance on the Environmental part of ESG in the Czech Republic
Fahua Xu -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v České republice
Miroslav Soukup