Marketingová komunikace Centra dezinfekce firmy A.M.I. - Analytical Medical Instruments, s.r.o. – Bc. Nikola Kačírková
Bc. Nikola Kačírková
Diplomová práce
Marketingová komunikace Centra dezinfekce firmy A.M.I. - Analytical Medical Instruments, s.r.o.
Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce si klade za hlavní cíl navrhnout zlepšení marketingové komunikace e-shopu Centra Dezinfekce, provozovaného společností A.M.I. - Analytical Medical Instruments, s.r.o., s ohledem na aktuální trendy v oblasti. Vedle toho analyzuje stávající internetovou marketingovou komunikaci této společnosti pomocí vlastního výzkumu. Struktura práce zahrnuje teoretickou část, která se věnuje základním …víceAbstract:
The main task of the thesis is to propose an improvement of the marketing communication of the e-shop of the Centrum Dezinfekce, operated by the company A.M.I. - Analytical Medical Instruments, s.r.o., with regard to the current trends in the field. In addition, it analyses the existing internet marketing communication of this company by using its own research. The structure of the thesis includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Patricia Lebdušková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAČÍRKOVÁ, Nikola. \textit{Marketingová komunikace Centra dezinfekce firmy A.M.I. - Analytical Medical Instruments, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/mljysd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad
Název
Vložil
Vloženo
Práva