Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku) – Bc. Kristýna Burcinová
Bc. Kristýna Burcinová
Diplomová práce
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Marketing expenditures and their impact on the amount of turnover (profit)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zejména nástroji marketingové komunikace a jejich výdaji v dceřiné společnosti nadnárodní výrobní organizace, která se zaměřuje na vývoj, výrobu a prodej speciálních dílů používaných k řešení kritických aplikací v oblasti spojovacího materiálu. V práci je řešena problematika marketingových výdajů a jejich rozložení do různých marketingových aktivit. Cílem práce bylo provést …víceAbstract:
The diploma thesis deals mainly with marketing communication tools and their expenses in a subsidiary of a multinational manufacturing organization, which focuses on the development, production and sale of special parts used as solutions for critical applications in the field of fasteners. The thesis addresses the issue of marketing expenses and their distribution into various marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/regl9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová