Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku) – Bc. Kristýna Burcinová
Bc. Kristýna Burcinová
Master's thesis
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Marketing expenditures and their impact on the amount of turnover (profit)
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zejména nástroji marketingové komunikace a jejich výdaji v dceřiné společnosti nadnárodní výrobní organizace, která se zaměřuje na vývoj, výrobu a prodej speciálních dílů používaných k řešení kritických aplikací v oblasti spojovacího materiálu. V práci je řešena problematika marketingových výdajů a jejich rozložení do různých marketingových aktivit. Cílem práce bylo provést …moreAbstract:
The diploma thesis deals mainly with marketing communication tools and their expenses in a subsidiary of a multinational manufacturing organization, which focuses on the development, production and sale of special parts used as solutions for critical applications in the field of fasteners. The thesis addresses the issue of marketing expenses and their distribution into various marketing activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/regl9/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová