Lenka Hubáčková

Bachelor's thesis

Porovnání marketingových strategií vybraných lékárenských řetězců

Comparison of marketing strategies of selected pharmacy chains
Abstract:
Podstatou práce je porovnání marketingových strategií lékárenských řetězců Dr. Max Pharma s.r.o. a BENU Česká republika s.r.o. První, teoreticko-metodologická část práce reflektuje poslední trendy v oblasti marketingu a marketingového mixu na poli farmacie. Druhá, analyticko-praktická kapitola detailně zkoumá marketingové aktivity vybraných lékárenských řetězců, definuje jejich slabé a silné stránky …more
Abstract:
The essence of the thesis is a comparison of marketing strategies of pharmacy chains Dr. Max Pharma s.r.o. and BENU Česká republika s.r.o. The first, theoretical-methodological part of the work reflects the latest trends in marketing and the marketing mix in the field of pharmacy. The second, analytical-practical chapter examines in detail the marketing activities of selected pharmacy chains, defines …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2022
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85906