OD INTERPRETAČNÍHO K AUTORSKÉMU DIVADLU:ERIK SE ZTRATIL – Eduard Prokhasko
Eduard Prokhasko
Bakalářská práce
OD INTERPRETAČNÍHO K AUTORSKÉMU DIVADLU:ERIK SE ZTRATIL
FROM INTERPRETATIVE TO AUTHOR'S THEATER:Erik got lost
Anotace:
Tato bakalářská práce reflektuje průběh zkoušení autorské inscenace Erik se ztratil z pohledu jejího spoluautora a režiséra. Popisem jednotlivých etap zkoušení se autor bakalářské práce, opíraje se o svoje předchozí režijní zkušenosti, snaží tématicky pojmenovat a hlouběji analyzovat nejdůležitější otázky a překážky, které inscenační tým musel vyřešit v průběhu vzniku inscenace, a dává je do souvislosti …víceAbstract:
This bachelor thesis reflects the rehearsals process of the Erik got lost staging as experienced by the co-author and director. Author of the thesis, based on his experience, tries to name and analyze the most important issues and obstacles, which the team was facing and coming through during the staging process, and tries to link these issues to theatrical theory. The Author also decided not to detract …víceKlíčová slova
autorské divadloKlíčová slova
režijní koncepceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
- Vedoucí: Juraj DEÁK
- Oponent: Jan BURIAN
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Režie-dramaturgie činoherního divadla
Práce na příbuzné téma
-
Divadlo HRA - divadlo pro děti s dětmi
Tereza Lukášová -
IDIOT: tři české inscenace Dostojevského románu (Divadlo Petra Bezruče, Divadlo Husa na provázku, Dejvické divadlo)
Tereza Říhová -
Divadlo Facka. Analýza forem pohybového divadla, které využívá divadlo ve svých inscenacích
Aneta Bajerová -
Divadlo Feste – současné sociálně-politické divadlo
Kristýna Bartošková -
Současné amatérské divadlo - Divadlo Schod
Klára Václavíková -
Divadlo mimo divadlo na příkladu Očitého svědka
Bára ERBEN -
Není divadlo jako divadlo
Pavlína ZÍKOVÁ -
Jak šel čas v Divadle Jiřího Wolkra - divadlo pro děti a mládež očima pamětníků
Martina Dobešová