Jana Cimrmanová

Diplomová práce

Nákupní chování českého spotřebitele

Comsumer behaviour of the Czech consumer
Anotace:
Práce se zaobírá nákupním chováním českého spotřebitele, definuje rámec nákupního chování a vlivy, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů. Dále obsahuje vysvětlení kupního rozhodovacího procesu a jeho etap. Praktická část popisuje současnou všeobecnou situaci v České republice, zabývá se maloobchodními řetězci a odhaluje postoje a chování specifické právě pro české spotřebitele. Tato část navíc …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2006
  • Vedoucí: Marcela Bursíková
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/553