Bc. Lukáš Košťál

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu vybrané společnosti INREKO plus, s. r. o. Práce je rozdělena na dvě části. První část práce je věnována teoretickým východiskům. Druhá část je zaměřena na analýzu současného marketingového prostředí, analýzu současného stavu marketingového mixu, SWOT analýzu. Na základě všech vyvozeného průzkumu firmy je předložen návrh a doporučení …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing mix of the selected company INREKO plus, s. r. o. The thesis is divided into two parts. The first part of the work is devoted to theoretical background. The second part is focused on the analysis of the current marketing environment, analysis of the current state of the marketing mix, SWOT analysis. Based on all the survey of the company, a proposal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Král, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola Sting, o.p.s.

Vysoká škola Sting, o.p.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků