Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o. – Kristýna Špačková
Kristýna Špačková
Master's thesis
Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o. Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků prodejny po remodelingu (změna vedoucí k modernizaci, zkvalitnění nabídky a zvýšení pohodlí pro zákazníka) prodejní plochy a na základě výsledků navrhnout vhodná řešení pro další prodejny. Teoretická část se zaměřuje na zákazníka …moreAbstract:
This thesis is focused to customer satisfaction of retail chain Albert Czech republic, s.r.o. after store remodeling. The target of this thesis is to find out level of customer satisfaction after store remodeling (redesign leading to modernization, quality of offered goods improvement and increasing of customer’s comfort) and based on results put forward proper solutions for other stores. Theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/mo7ir2/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPAČKOVÁ, Kristýna. \textit{Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/mo7ir2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem
Elina Stocker -
Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost
Adéla Ráčková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane