Denisa Hledíková

Bachelor's thesis

Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita

The Prenatal Box As a Direct Marketing Tool and Its Efficiency
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou direct marketingu. Práce je zaměřena na analýzu efektivity a vlivu direct-marketingového nástroje na nákupní chování zvolené cílové skupiny. Na základě zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení pro efektivnější využití zvoleného direct-marketingového nástroje.
Abstract:
Bachelor thesis deals with the issue of direct marketing. The work is focused on the analysis of the effectiveness and impact of direct-marketing tool on the buying behavior of selected target audience. Based on the obtained data the conclusions and recommendations are drawn for more efficient use of selected direct-marketing tool.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hledíková, Denisa. Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe