Product placement v pořadech českých televizních stanic – Martina Barvíková
Martina Barvíková
Bakalářská práce
Product placement v pořadech českých televizních stanic
Product placement in Czech televisions' programmes
Anotace:
Umisťování produktů do televizních pořadů bylo v České republice legalizováno 1. 6. 2010. Od té doby začaly televizní stanice product placement hojně využívat a získavají tak další finanční prostředky do rozpočtů. Cílem této práce je metodou dotazníkového šetření analyzovat použití product placementu v pořadech českých televizních stanic včetně analýzy jeho efektivity v segmentu diváků ve věku od 16 …víceAbstract:
Product placement in Czech television programmes was legalized in 1st June 2010. Product placement has started to be used by television stations since this date. Television stations gain other funds to their budgets. The aim of this thesis is to analyze by questionnaire the usage of product placement in Czech televisions' programmes including the analysis of its efficiency on segment of televiewers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26574
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jitka Odehnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26574
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Statistical analysis of factors influencing price of selected product
Tereza Kamírová -
Product placement v českém filmu
Kristýna Klemová -
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
Barbora Čajková -
Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera"
Jitka Strejčková -
Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice
Martina Kopečková -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Aspekty integrace product placementu a analýza jeho užití ve filmu Muži v naději
Zuzana Drápelová -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková