Marketingové komunikace českých sportovních značek – Štěpánka Potočková
Štěpánka Potočková
Bakalářská práce
Marketingové komunikace českých sportovních značek
Marketing communications of Czech sport brands
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi dvou českých outdoorových značek. Posuzuje vliv vnějšího prostředí na podnikání ve sportovní oblasti v České republice, analyzuje vnitřní prostředí značek, srovnává jednotlivé prvky marketingové komunikace z hlediska obsahu, kvality, frekvence, přitažlivosti a možného dopadu na zákazníky. Výzkumný soubor tvořilo 118 respondentů. Dotazníkové šetření …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communications of two Czech outdoor brands. It assesses the influence of the external environment on the sports business in the Czech Republic, analyses the internal environment of the brands, compares the individual elements of marketing communication in terms of content, quality, frequency, attractiveness, and possible impact on customers. The research sample …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84954
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Oldřich Rec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84954
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané outdoorové značky
Iva Salátová -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková