Marketingové komunikace českých sportovních značek – Štěpánka Potočková
Štěpánka Potočková
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace českých sportovních značek
Marketing communications of Czech sport brands
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi dvou českých outdoorových značek. Posuzuje vliv vnějšího prostředí na podnikání ve sportovní oblasti v České republice, analyzuje vnitřní prostředí značek, srovnává jednotlivé prvky marketingové komunikace z hlediska obsahu, kvality, frekvence, přitažlivosti a možného dopadu na zákazníky. Výzkumný soubor tvořilo 118 respondentů. Dotazníkové šetření …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communications of two Czech outdoor brands. It assesses the influence of the external environment on the sports business in the Czech Republic, analyses the internal environment of the brands, compares the individual elements of marketing communication in terms of content, quality, frequency, attractiveness, and possible impact on customers. The research sample …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84954
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2022
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Oldřich Rec
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84954
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané outdoorové značky
Iva Salátová -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková