Štěpánka Potočková

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace českých sportovních značek

Marketing communications of Czech sport brands
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi dvou českých outdoorových značek. Posuzuje vliv vnějšího prostředí na podnikání ve sportovní oblasti v České republice, analyzuje vnitřní prostředí značek, srovnává jednotlivé prvky marketingové komunikace z hlediska obsahu, kvality, frekvence, přitažlivosti a možného dopadu na zákazníky. Výzkumný soubor tvořilo 118 respondentů. Dotazníkové šetření …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communications of two Czech outdoor brands. It assesses the influence of the external environment on the sports business in the Czech Republic, analyses the internal environment of the brands, compares the individual elements of marketing communication in terms of content, quality, frequency, attractiveness, and possible impact on customers. The research sample …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2022
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Oldřich Rec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84954