Faktory ovlivňující spotřebitele v segmentu ekologické drogerie – Michal Derner
Michal Derner
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující spotřebitele v segmentu ekologické drogerie
Factors Influencing Consumers in the Segment of Eco-drugstore products
Abstract:
DERNER, M. Faktory ovlivňující spotřebitele v segmentu ekologické drogerie. Bakalář-ská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá vlivy, vztahem a povědomím spotřebitelů v segmentu ekologické drogerie. Cílem je prozkoumat spotřebitelské chování a na základě výsledků sestavit doporučení pro firmy a distributory ekologické drogerie. Práce se zabývá vlivy, které ovlivňují …moreAbstract:
DERNER, M. Factors Influencing Consumers in the Segment of Eco-drugstore produ-cts. Bachelor's Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. This bachelor's thesis explores the influences, relationships, and awareness of consumers in the eco-drugstore products segment. The aim is to examine con-sumer behaviour and, based on the results, to formulate recommendations for companies and distributors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Kateřina Žáková, Ph.D.
- Reader: Jaromír Běláček, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DERNER, Michal. \textit{Faktory ovlivňující spotřebitele v~segmentu ekologické drogerie}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/mp3t6a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Komunikace a osobní rozvoj
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia