Faktory ovlivňující spotřebitele v segmentu ekologické drogerie – Michal Derner
Michal Derner
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující spotřebitele v segmentu ekologické drogerie
Factors Influencing Consumers in the Segment of Eco-drugstore products
Anotácia:
DERNER, M. Faktory ovlivňující spotřebitele v segmentu ekologické drogerie. Bakalář-ská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá vlivy, vztahem a povědomím spotřebitelů v segmentu ekologické drogerie. Cílem je prozkoumat spotřebitelské chování a na základě výsledků sestavit doporučení pro firmy a distributory ekologické drogerie. Práce se zabývá vlivy, které ovlivňují …viacAbstract:
DERNER, M. Factors Influencing Consumers in the Segment of Eco-drugstore produ-cts. Bachelor's Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. This bachelor's thesis explores the influences, relationships, and awareness of consumers in the eco-drugstore products segment. The aim is to examine con-sumer behaviour and, based on the results, to formulate recommendations for companies and distributors …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Kateřina Žáková, Ph.D.
- Oponent: Jaromír Běláček, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Komunikace a osobní rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman