Business intelligence v oblasti rychloobrátkového zboží – Tereza Fixová
Tereza Fixová
Diplomová práce
Business intelligence v oblasti rychloobrátkového zboží
Anotace:
Tato práce se zabývá softwarovými aplikacemi Business intelligence. Konkrétně analyzuje informační systém pro podporu rozhodování - Business Navigation System od společnosti Inekon Systems, s.r.o. a navrhuje konkrétní řešení konfigurace modelů pro vybranou společnost reprezentující malé a střední podniky v oboru rychloobrátkového zboží.Reprezentační podnik je vybrán na základě analýzy malých a středních …víceAbstract:
The thesis describes Business Intelligence software applications. Specifically, it analyses decision support information system – Business Navigation System by Inekon Systems, s.r.o. and suggests specific solution of models configuration for the selected company representing small and medium enterprises in the fast moving consumer goods sector. The representative company is selected on the basis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/mp7ae6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria