Spokojenost zákazníků se službami vybrané pobočky České pošty, s.p. – Kateřina Bělocká
Kateřina Bělocká
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků se službami vybrané pobočky České pošty, s.p.
Customers Satisfaction with Services of Selected Czech Post's Office
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků s kvalitou služeb pobočky České pošty, s.p. v Hranicích. Celá práce se opírá o teoretická východiska, kde jsou vysvětleny pojmy, jako je služba, zákazník, kvalita, dotazník nebo metody analýzy dat. Dále je charakterizován státní podnik Česká pošta a jeho pobočka v Hranicích. V praktické části je vytvořen dotazník a následně analyzovány získaná data …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with satisfaction of customers with services quality of Czech Post branch in Hranice. The whole thesis is based on theoretical ground, where are explained terms such as service, client, quality, questionnaire or data analyzing methods. Also state enterprise, The Czech Post and it´s branch in Hranice, is characterized. In the practical part the questionnaire is created and after …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/112926
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Ludmila Škrobánková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BĚLOCKÁ, Kateřina. \textit{Spokojenost zákazníků se službami vybrané pobočky České pošty, s.p.}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/mp8uka/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Psychická zátěž a pracovní spokojenost zaměstnanců bezpečnostních služeb
Sabina Toufarová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
Natália Gécziová -
Service Quality in the International Context
Nikola Kopšová -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
Justice Banahene -
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
Filip Vencovský